Veel garnalen, mango's, krabben, spinnen en REGEN! - Reisverslag uit Trinidad, Cuba van Valerie Stoter - WaarBenJij.nu Veel garnalen, mango's, krabben, spinnen en REGEN! - Reisverslag uit Trinidad, Cuba van Valerie Stoter - WaarBenJij.nu

Veel garnalen, mango's, krabben, spinnen en REGEN!

Door: Valerie

Blijf op de hoogte en volg Valerie

22 Juni 2012 | Cuba, Trinidad

Hoi lieve vrienden en vriendinnen!
Ben ik weer! Alleen sinds 4 dagen al vanuit een regenachtig Cuba :( Op dit moment zit ik in Trinidad en vanwege de flinke regen en stormen zijn een aantal excursies gecancelled en zijn we o.a. niet naar Topes de Collante geweest.

Ik zal beginnen waar ik vorige keer ben gebleven. Vanuit Havana zijn we via Las Terrazzas naar Vinales gereden. Prachtige plaats met een magische natuur. In Las Terrazzas hebben we een bloedhete wandeling door het oerwoud gemaakt wat super mooi was. In Vinales hebben we voornamlijk het platteland leren kennen. Ook zijn we een dagje met de boot naar Cayo Levisa geweest waar de dag heerlijk zonnig begon en smiddags al snel donker en regenachtig werd. SInds die dag is het dus slecht weer hier.

Vanuit Vinales zijn we naar Guajimico gereden. Ik heb nog nooit in zn primitief hotel gebivakkeeerd. Daarnaast regende het kei en keihard en kwamen we er snel achter dat we tussen levensgrote krabben logeerde. OVERAL zaten die dingen rond het huisje. Daarnaast ook zeer grote spinnen iehllll......ik vond het daar maar niks! Hoogtepunt was daar wel dsat we gingen wandelen met een gids en op bezoek gingen in het plaatstje wat voor Cubaanse begrippen arm is. We mochten bij mensen naar binennen metde kindjes spelen. Ook ben ik op bezoek geweest bij een schooltje. Ik had spulletjes uit Nederland meegenomen om uit te delen. De kinderen waren zo blij en vlogen alle kanten op! Echt prachtig om te zien.

Helaas kan ik geen fotos oploaden om jullie een beter beeld te geven van dit land.

Vanauit Guajimico zijn we in Trinidad aangeland waar we nu dus niks aan het doen zijn....... Het weerbericht ziet er ook slecht uit. Helaas! De cubanenen doen ook niks als het regent, alles wordt afgelast!

Ik hoop dat het verder met een ieder van jullie goed gaat! Mike, Junny Ing en Junny Fel. gefeliciteerd met jullie bdays :D Ik heb wel aan jullie gedacht hoor!

Liefs, Valerie

  • 22 Juni 2012 - 13:53

    Yvonne:

    Hoi Valerie,

    Wat jammer dat het weer even niet mee zit. Maar ondanks dat lees ik toch wel dat je bijzondere dingen meemaakt. Leuk joh, geniet er nog maar even van. Een beetje jaloers ben ik wel :-)
    En dat weer knapt vast ook nog wel op voordat je weer vertrekt!
    Groetjes, (uit ook een enigszins nat Nederland!)

  • 22 Juni 2012 - 14:26

    Marjolein:

    Hey Val!!!
    Wat zoooonde van de regen, maar je maakt zo te lezen toch genoeg mee :). Succes met de spinnen en ik duim voor mooier weer daar.
    Groetjes en geniet ervan :),

    Marjolein (van 't meander)

  • 22 Juni 2012 - 16:03

    Kristi Boer:

    Hooooi Valerie,

    Leuk om van je te horen maar wat balen van het weer.. :-( Kan je wel een beetje relaxen? en heb wel je een leuke groep??

    Geniet er nog even van!!

    Liefs Kris

  • 22 Juni 2012 - 17:28

    Haddy:

    hier regend het ook dus je mist niks,
    en al die enge gekke beesten gewoon lekker laten lopen en denk maar dat het bij het intereur hoor ha ha . maak mooi foto.s ook van al die mannen die je wel zien zitten. 20 is best een hoop ha ha?

  • 23 Juni 2012 - 16:19

    Nadia:

    Lieve Vallie!

    Wat een verhalen weer!! Die grote beesten vooral!!! Brrrrr... Enig voordeel is dat alles thuis klein is en dus peanuts voor jou!
    Super balen van die regen! En de excursies maar ook dat brengt weer bijzondere momenten!!
    Wij gaan je missen vanav! Geniet van alles.. Tot heeeeeeel gauw!

    Dikke kus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Valerie

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 852
Totaal aantal bezoekers 28756

Voorgaande reizen:

06 November 2021 - 13 November 2021

Inshallah Jordanië!

20 September 2019 - 05 Oktober 2019

Namasté! 2019

10 Maart 2018 - 06 Juni 2018

Sanibonani! 2018

03 September 2015 - 08 Oktober 2015

Provecho! 2015

04 November 2014 - 07 December 2014

Pura Vida! 2014

13 Juni 2012 - 28 Juni 2012

Vamos a Cuba! 2012

09 Juli 2006 - 15 Augustus 2006

G'day mate! 2006

04 Januari 2006 - 17 April 2006

Dushi Tera! 2006

Landen bezocht: