Ein-de-lijk mogen we!!! - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Valerie Stoter - WaarBenJij.nu Ein-de-lijk mogen we!!! - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Valerie Stoter - WaarBenJij.nu

Ein-de-lijk mogen we!!!

Door: Valerie

Blijf op de hoogte en volg Valerie

08 Juli 2006 | Nederland, Purmerend

Ein-de-lijk mogen we!!!

Hallo allemaal,

Ja, eindelijk is het dan zover na maanden plannen en vele vooruitzichten.
Alles zit in de koffers en het past.
We hebben de raarste en ondenkbare dingen mee die normaal niet eens in mijn gedachten opkomen als ik denk aan een vliegreis! zaklampen, waslijntjes, EHBO-kit etc.
Gelukkig is mijn vader hierin beter thuis als ik! Zo vullen we elkaar aan.

Gisterenavond gezellig met z'n 4tjes nog naar het wokrestaurant geweest om alvast even te wennen tussen al die chinezen.
En ik moet zeggen, ik waardeer dat chinezen cultuurtje en vooral het eten wel! Ook hebben we wat chinese woordjes geleerd, maar die laat ik nog maar even achterwege.

Vanmorgen nog even telefonisch contact gehad met een nicht van mijn vader in Australie. Wij hebben er ongeloofelijk veel zin in maar hun hebben er nog meer zin in! Voor mijn vader is het 19 jaar geleden dat ze elkaar gezien hebben. Natuurlijk hebben we veel cadeau's meegenomen waar de drop niet in ontbreekt.

Vanmiddag mijn moeder en broertje op het vliegveld uitgezwaaid. Die zitten nu ergens boven de zee richting Aruba. Overigens vind ik Aruba ook een heerlijke gedachten maar ik vind het nu wel leuk om iets anders te zien nadat ik 11 weken geleden terug kwam van 4 maanden stage op Aruba.

Toch een raar idee dat hun aan de andere kant van de wereld zitten en we gewoon 14 uur tijdsverschil met hun hebben. Wij leven straks gewoon bijna een dag verder.

Nu zitten we in Purmerend bij Petra en Theo.
Morgenochtend is de planning om om 6 uur weg te gaan vanuit Purmerend en op Schiphol even een ontbijtje doen. We vliegen om 9:50 uur naar Londen Heathrow.
Van Londen vliegen we dan met Quantas rechtstreeks naar Hong-Kong, een vlucht van ongeveer 12 1/2 uur.
De weersvooruitzichten in Honk-Kong zijn gelukkig iets beter geworden, het is nog steeds erg warm en benauwd ongeveer 32 graden maar er is iets minder kans op onweer en regen.
Maandagochtend zullen wij dus aankomen in Hong-Kong en zullen wij woensdagavond alweer vertrekken richting Sydney.
De 3 dagen die wij in Hong-Kong zitten zullen we proberen om alles eruit te halen wat we kunnen, slapen doen we wel weer in het vliegtuig Ik zie er erg naar uit om Hong-Kong te verkennen, na alle foto's en shoppingverhalen die ik heb gezien en gelezen.

Ons volgende bericht zal wel vanuit Sydney Australie zijn waar wij dus volgende week woensdag aankomen. Hier zullen we verblijven bij de tante en oom van mijn vader.

Mijn vader en ik hebben er ongelofelijk veel zin in en ik durf te wedden dat die 5 weken zo om zijn.

Iedereen ook alvast een fijne vakantie en ik hoop dat jullie de site blijven volgen en zo nu en dan ook een berichtje achterlaten

Jullie kunnen je naam in de mailinglist toevoegen en dan wordt je automatisch op de hoogte gehouden van onze trip!

Groetjes en tot het volgende bericht!